Website: www.buurtverenigingdussenbuiten.nl

______________________________________________________________________________

Nieuwsbrief oktober 2018 van Buurtvereniging “Dussen Buiten”.

Dag buurtjes van Dussen Buiten,

Na een prachtige zomer en een misschien nog wel meer bijzonder mooi najaar met prachtig weer en zomerse temperaturen gaat de tijd toch wel door. Het is ondertussen alweer 2de helft oktober.

Ondanks het mooie weer gaat wel echt richting winter met alle gezellige dingen die daar ook wel weer bij horen.

Als bestuur hebben we ondertussen al weer vergaderd en nagedacht over wat we dit najaar gaan doen met elkaar.

Ook dit jaar organiseren wij weer een gezellige én smakelijke bijeenkomst en dat is een Wintersportbuffet bij “De Koppelpaarden” (met o.a. curryworst met gebakken ui, een overheerlijke huisgemaakte rundergoulash en wat dacht je van schnitzels en natuurlijk ook in deze periode speciaal voor ons aangeschaft heerlijk Weizenbier!!)

En…. niet in de laatste plaats: we gaan natuurlijk met een super leuk buurtgezelschap van Dussen Buiten, dus dat wordt smullen en genieten die avond.

Het wintersportbuffet staat gepland op vrijdag 16 november 2018 vanaf 18.00 uur.

Voor het wintersportbuffet kunt u zich opgeven tot en met 10 november bij Maaike, langewerf@gmail.com

De kosten voor deze avond, inclusief 2 consumpties van de buurtvereniging, bedragen
€ 17,50 per persoon. De kosten graag van te voren over maken naar:

NL49 RABO 0113 0130 00
T.n.v. Buurtvereniging Dussen Buiten
Stamppottendiner 16 november

De Nieuwjaarsreceptie is vastgelegd op zaterdag 5 januari 2018 om 16.00 – 18.00 uur bij De Koppelpaarden

Met vriendelijke groeten,
Bestuur Dussen Buiten